Im cooking

Setelah sekian lama, aku tak masak. Hari ini dalam sejarah aku masak. Daging blackpepper siap bekalkan untuk Mr Bear. Rasa last aku masak tahun lepas kot pastu bekalkan makanan untuk Mr. Bear tak ingat bila last time. (Nampak sangat lama tak masak).

So hari ni at the office. Bos meting with BB and the Secretary of course la rehat2 sambil minum kopi (Pfft berangan la kalau boleh buat gitu). So every time my boss pergi meting unit yang berkaitan mesti kena bersiap siaga sebab nya kalau bos ada sesi why this why that why why why dan group whatsapp juga akan dipenuhi dengan soalan-soalan cepu emas. 

So as a secretary kalau dorang tak respon aku la tukang lari-lari anak bgtau bos nk immediate answer skang juga dan join skali tengok report2 yang buat mata aku nak juling setiap kali tengok. Nasib baik aku da belajar baca report tau (berlagak la pulak). Jadi aku jugala tolong respon kat bos kalau dorang takut nak respon takut kena baham (muahahahaha). 

So ada dua meting arini dengan the BB so my boss of course la the mood 
DO NOT DISTURB ME TODAY is on. 


0 comments