My Husband and His 2nd Wife

Da dkat petang baru aku berpeluang memblogging kat sini huu x sangke da 2 hari aku belajar2 bloging, arini pg2 lg aku da sesema.. masalah btul idung ni.. mak aku suruh pi check dgn pakar tp bile memikirkan kosnye n nnti kalo kena operate mcamane huhu tangguh dulu hal check idung ni la jawabnye..

Semalam aku ikut laki aku pi jusco walaupun badan ni penat n malas nk berjalan tp biler memikirkan suami ku aku ikutla gak.. Dia teruja nk ngok promotion camera DSLR yg berat gaban tu. Padahal da book dgn kedai lain tp biler mmber2 dia dok berciter pasal promotion tu terus dia mcm orang angau yela setelah berminggu2 tunggu x dpat gak barangnye manela dia x tensen.

So on the way ke Jusco Tebrau tu ktorang pn as usual la borak and dia pun berciter la pasal dia dipuji kerana membetulkan cara kerja diopisnye then aku pn berciter la pasal sistem keja kat opis aku yg memang berbeza dgn sistem sebenar n agak sukar untuk mengubahnye then dia ble ckp org opis aku keja 'x pakai otak' huhu susah btul duk serumah dgn orang Anti Kerajaan tp kemudahan kerajaan pakai gak.. dgn alasan byr income tax... byr income tax ciput tp ckapnye mcm bayar juta2 je.. nila orang2 yg x memahami dan hanya tau complain jer. Ok then nk dijadikan cite kami berperang mulut la jap pastu aku amik aku punyer MP3 player aku cuk kat telinga aku n jalan sorang2 biler da smpai Jusco tu..

Setelah beberapa jam merajuk akhirnye aku terpujuk sendiri.. wahaha hatiku sensitif biler org berkasar tp yg senangnye aku ni cpat baik sendiri then aku selalu lupa ape org wat kat aku, mcmane jahat pn org tu aku xkn ingt pnyerla huhu

Kami berada di Jusco tu smpi kedai nk tutupla yela nk tunggu suami aku wat keputusan nk beli ke x last2 dia beli gak.. hahah padahal dulu aku da nasihat dia jangan tergopoh2 nk something tu pastu dia x sabo sgt dia pi book n wat loan tanpa pengetahuan aku tp nasib baik loan tu ble di cancel n last2 dia beli camera tu pakai kredit kad je time tu gak terus dpat xyah tunggu2.. kalo dari dulu dgar ckp aku kang da senang ni DEGIL!!

Malam tu kami singgah uma sepupu dia amik quotation CPU baru aku, yela nk wat bisnes fotographi keja aku dgn komputer jela... ok gak la dia pnyer harge tinggal sediakan ongkosnye jelar.. So that nite aku tido pn da dekat pkul 1 gak melayan suami aku dgn kamera baru dia, nasib baik dia ble bgn awal esoknye kalo x >>> aku buang kamera dia tu dlm longkang

Skang ni hubby aku da ada bini nombo 2 la.. iaitu kameranye..

Ok thats all for today

2 comments

  1. aik mcm makan hati je bunyik nyer..Bisnes baru??sound interesting la..elokla muda2 cari peluang buat bisnes kan. Sokong 100%!

    ReplyDelete
  2. nk idup maa kena la cari alternatif gak

    ReplyDelete